Monday, August 22, 2016

Break from blogspot

Unfortunately, now I am in a very very stressful phase of my life and because of that I haven't been able to maintain the same pace of updates concerning my beading progress. That's why I decided to focus on my facebook account and share things only there for a while. So if you're interested in what I am doing and what I'm up to you can check out my facebook page and give it a "Thumbs up" ;-)
I'm not deleting this blog because I hope that I will have time to come back to it, but until then I'm looking forward to see you again here: https://www.facebook.com/Ksenia.the.Beading.Octopus/
 
Leider bin ich derzeit in einer sehr-sehr stressigen Phase meines Lebens und deshalb bin ich nicht dazu gekommen, mein Tempo der Updates zu dem Fortschritt, den ich mit meinen Perlenarbeiten mache, beizubehalten. Also habe ich beschlossen, mich auf mein Facebook-Account zu konzentrieren und eine Weile nur dort zu posten. Wenn ihr also euch dafür interessiert, woran ich gerade arbeite und was mich dabei beschäftigt, dann schaut auf meiner Facebook-Seite vorbei und drückt auf "Gefällt mir" ;-)
Ich lösche diesen Blog nicht, da ich hoffe, dass ich irgendwann Zeit finde, um zu ihm zurückzukommen, aber bis dahin hoffe ich euch hier wiederzusehen: https://www.facebook.com/Ksenia.the.Beading.Octopus/
 

No comments:

Post a Comment